Fröken J säger:

HEJ! Jag har blivit singel. Ojoj, det kom ju out of nowhere, men så är det, så nu är det ju fritt fram. Ganska spännande faktiskt, nu är jag lite full, så om det är någon som är sugen, är det bara . att höra av sig, HÄHÄ.
Hursomhaver, jag har träffat en kille. Han ser ut som Robert Pattinson. SERIÖST. Jag vill ligga med honom. Vi har sovit med varandra tre gånger. Men ingenting har hänt. Varför har inget hänt? Jo, han är blyg, jag är blyg. Eller, ja, inte blyg direkt, men jag orkar inte ta iniitiativ, vad ska jag göra? Han låg och pillade mig i håret och vi skedade osv, men inte mer. Damn. Jag ska flytta till Oslo med fröken M, och innan det ska jag fixa  honom. Kom med tips, kära läsare. Hjälp mig, fan, han är ju så jävla snygg, och jag är kåt. Tips tack. Hörs.

Kommentarer
Postat av: Mk

Lite uppdatering äntligen! Jag tycker att du ska ta initiativer! Om han ser ut som Robert Pattinson så är det ju bara ett MÅSTE.

2010-08-21 @ 23:29:31
Postat av: Fladdan

Smek han typ på innerlåret eller liknande , sen märker du om han vill eller inte (Y)

2010-08-22 @ 19:43:38
Postat av: Klara

Hej har precis börjat läsa eran blogg, så jag vet inte om ni har skrivit om det förut men.. haha är lite nyfiken, på om ni har legat med en tjej?, isf hur var det? kram, ps. älskar eran blogg, sjukt bra, att ni har gjort en sådan. för man får ju aldrig höra något sånt här, från andra bloggare. kram :)

2010-08-23 @ 22:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0