Fröken M säger:

Onani, världens mest underskattade grej. Onani är underbart! Bland tjejer pratas det oftast inte om det. Det är tabu att tjejer onanerar.
Här kommer veckans onani:
Okej, det här är kanske hur originellt som helst, men det är i alla fall så här det kan gå till för mig när jag onanerar.
Det bästa är när man känner sig riktigt sugen. Man kanske har varit sugen under dagen eller så känner man när man har gått och lagt sig att "åh, nu vill jag bli tillfredsställd" (fysiskt sett av dig själv, men psykiskt av någon annan).
Du lägger dig bekvämt i sängen, söker kanske upp porr på nätet som du kollar lite på (eller mycket). Sedan känner du efter, först försiktigt, smeker klitoris, och sedan intensivare och intensivare. Det är svårt att förklara själva onaneradet, man känner själv vad som är skönt och då gör man så, i den takten eller hur hårt man vill ta i osv. Man ska naturligtvis fantisera lite också. Kanske om någon man tänder på eller så tänker man inte på en viss person utan platsen man har sex på. Jag gillar att tänka på förbjudet sex.
Så enkelt är det för mig. Att något så enkelt kan vara så skönt, är inte det en bra grej?

Kommentarer
Postat av: Fladdan

Fint med en uppdatering <:

2010-08-08 @ 23:11:18
Postat av: oskyldiga Emma

Hej, kan inte ni lägg upp nå bra porrsajter som e gratis? :D

2010-08-10 @ 01:34:48
Postat av: Mk.

Vart har all denna uppdatering tagit vägen? >:'o

2010-08-15 @ 12:49:23
Postat av: Alex

duschstrålen är min bästa vän ;) haha XD Utan den vore jag lost :S

2010-08-16 @ 20:05:07
Postat av: L

Tycker det är väldigt dålig uppdatering här..

2010-08-18 @ 15:00:05
Postat av: Jocke

UPPDATERA!!! tack.

2010-08-19 @ 17:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0