Fröken K säger:

jag hade faktiskt tänkt dölja det faktum att jag knullade med två olika killar natten till lördag. men eftersom fröken M tydligen ville avslöja det ändå har jag väl inget annat att göra än att faktiskt skriva om det..

det var fest, såklart. jag blev skitfull. som vanligt.
minns ni killen jag skrev om det absolut första inlägget på den här bloggen? (om inte: läs det!)
han var i alla fall i stan för första gången sen sist. jag hade höga förväntningar! jag menar, det var ju inte så att han knullade dåligt sist vi sågs. jag ville bli sönderknullad. igen!

lite sms fram och tillbaks under kvällen om att vi skulle knulla varandra till döds. typ. förväntningarna var så extremt höga så att jag till och med gick hem tidigare än vanligt. vi sågs. han såg förbannat kåt ut. det gjorde nog inte jag. jag var för full. vi öppnade porten till mitt lägenhetshus och väl där inne tryckte han upp mig mot väggen och ville börja där. "nä fan, jag är så jävla kissnödig" kom ur min mun. åh, sexigt! tänkte han säkert. vi gick in. efter mitt toabesök gick han emot mig och slet av mig kläderna och drog med mig in till mitt vardagsrum. till soffan. när vi ligger där och han pullar mig säger han: tänker du på att din mamma och pappa satt här igår? (?????????????) vafan? det var väl jävligt onödigt sagt! redan där förstog jag att det här skulle inte bli ett bra ligg. jag såg till att han kom så fort som möjligt så att det kunde vara över sen. han sprutade på magen och efter det satt vi nakna i min säng och pratade ett tag sen gick han.

hm. jag är för full för att sova så jag ringde fröken M som var hemma hos sig med lite grabbar. KOM HIT! hörde jag och snabbt och gjort klädde jag på mig och befann mig sen i hennes kök med tre okända killar plus vår gemensamma vän Mr. P kallar vi honom.

jag och mr. p satte oss i vardagsrummet och pratade. mr.p och jag umgås alltid i samma gäng. mitt gäng och hans gäng är liksom det ultimata festgänget. mr. p är inte heller en kille jag trodde att jag skulle ligga med. han är liksom.. sjukt fin och ända sen jag lärde känna honom har jag fattat han som en kille som verkligen "väljer ut" sina ligg väldigt noga. han hade inte legat på ett halvår den här kvällen. det säger väl en hel del?

nåja. vi snackade och började prata om hur värdelöst sex är när det inte är med någon man verkligen gillar. vi kom fram till att det man saknar är "myset" som oftast kommer efter sex. en kramkompis. det skulle vi ha! japp. så blev det. "men ska inte vi vara kramkompisar då?" jo. visst! vi bestämde att vi skulle börja vår relation som kramkompisar i fröken M's bäddsoffa.

fröken m stönade från sitt sovrum. jag och mr p skrattade lite åt det. jag var inte kåt. jag hade inga planer på att ligga med mr p. jag hade klart och tydligt sagt till honom att med kramkompis menar vi just KRAMkompis. inget mer. här kan vi också tillägga att jag redan legat med två av hans kompisar... ni hör ju! som fröken m sa: varför ska du alltid vara värst? jag börjar också undra.

han höll om mig. sådär. nu kan vi sova. nu kramas vi.
nähe. puss på kinden också. okej. det är okej. nu sover vi.

nejnej. inte naffs på örat.
"det där är farligt, lägg av." sa jag.
han fortsatte och jag rös. fan vad skönt det är! håller ni inte med? bara av lite slick på örsnibben och jag är våt. liksom.

jag sa till honom flera gånger innan jag liksom flöt med. okejdå. han är kåt. han vill ligga. han har gjort mig förbannat jävla kåt. då kör vi!

jag sög. jag red. helvete vad underbart det var. missionären. vattenpaus. suga. rida. bakifrån. gaaah! orgasm! suga.
vi höll på ett bra tag, alltså! men om det var skönt? så innihelvete!

sådär. då har man legat med mr. p. väldigt konstigt! han är ju min kompis. men han var bra. hade bra kuk. bra kropp. bra tunga. så varför inte?

Kommentarer
Postat av: MK

Jag älskar bloggen! Den är så annorlunda! haha.. ^-^

Skriv mer, mer , och mer! I love it!

Det är roligt att få läsa andras upplevelser (:

2010-06-06 @ 19:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0