Fröken M säger:

Nu var det satan i mig länge sedan jag skrev här. Nästan så att jag inte kom ihåg användarnamnet och lösenordet när jag skulle logga in... sorry alla läsare, hoppas att i alla fall några finns kvar!
Jaså du fröken K, du hörde mitt stön. Men det var ju inte första gången... Ja, i natt låg jag med en kille. Han hade ursexig kropp! Hår på bröstet och hela magen, åååhh. Jag dog lite då. En bra kuk var det också och fin chokladbrun hy. Väldigt fin. Jag red honom. Han knullade mig bakifrån. Jag sög. Sedan knullade vi ännu mer. Sedan sög jag, och sög, och sög tills han kom. Mer än så var det inte. Men som sagt, han hade hår på bröst! Mmm!
Jag tycker att fröken K kan berätta om sina två (!) ligg hon hade i natt. Men två olika (!) personer! Helt otroligt att hon alltid ska va värst den där fröken K. Men varför vara blyg? Är det inte underbart ändå?
Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0