Fröken J säger:

Jag har varit väldigt inaktiv den senaste veckan, sorry about that, mycket datorstrul och andra hinder som kommit i vägen. Hua.
Hursomhaver, både fröken K och fröken M är som sagt bortresta och de har lämnat mig kvar här. Då tänkte jag underhålla er med en liten historia om den gången jag hade mitt mest underbara sex någonsin. Vi fick nämligen följande fråga:
Kan inte ni alla vid något tillfälle berätta om den gång då ni haft erat underbaraste sex? Alltså, det tillfälle då ni har haft erat bästa sex.
ha de bra, kram.

Jag har några gånger som har varit något helt utöver det vanliga, om det nu ens finns några som kan kallas för "vanliga". Första gången jag kände att det var något riktigt speciellt, riktigt jävla underbart, var förra året i augusti. Jag hade haft riktigt bra sex innan, men den här gången var som sagt speciell. Det var med min pojkvän, i hans säng, inget ovanligt egentligen, inga annorlunda ställningar, utan bara missionären. Det var musik i bakgrunden, MOBY. Då hände det något. Jag svävade iväg, och märkte att vi har inte bara sex nu, vi älskar verkligen och det var något överjordiskt med hela alltet. Det kanske låter konstigt och flummigt, men det var verkligen så. Jag var i himlen och det var så otroligt jävla skönt att jag tänkte att nu har jag dött och kommit till himmelriket.
Magiskt, var det. Magiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0