Fröken J säger:

Igår låg jag och pojkvännen hemma i min säng. Han började slicka mig, men den här gången gjorde han något som han inte gjort förut (inte som jag kommer ihåg iallafall). Han tog sina fingrar, särade på mina blygdläppar och kom in "djupare" och bättre och satan så skönt det blev! Till alla er som inte har blivit slickade med sådan här hjälp av händer och fingrar, be om att få det, och till alla killar som inte gjort detta innan, gör det!
Jag blev iallafall extremt kåt av det, det blev som att han verkligen, verkligen ville slicka (även om jag vet att han vill det ändå, men ni fattaaaaaaar). Det var nice.

Kommentarer
Postat av: Anonym

All inclusive-slickning :)

2010-05-27 @ 17:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0