Fröken J säger:

Lördag. Det är sol, det är vår, jag är glad. Vad som skulle kunna göra mig ännu gladare är om min käre pojkvän kommer och hälsar på mig, men det gör han inte, eftersom vi bor ca 40 mil ifrån varandra. Det resulterar i att vi bara ses vissa helger och på lov. Drygt, ja, men varje gång vi ses efter våra långa uppehåll från varandra hettar det till ordentligt, kan jag lova. Är det normalt att ligga med varandra ca 5 ggr/dag?
Jag gillar det. Och det är ju härligt att ha något att längta efter. Långdistansförhållanden är faktiskt inte så tokiga. Testa. Great sex liksom.

Kommentarer
Postat av: anna

höhö, så är det med distansförhållanden. har haft två stycken, man får galet mycket sex :D

2010-07-10 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0