Fröken J säger:

Jag tänkte nu ta upp ämnet analsex. Att ta den i tvåan. Jag har testat detta x antal gånger och kan inte erinra mig om att jag någonsin tyckt att det var skönt. För det första gör det jävligt ont, man måste töja ut skitringen, tvinga den att töjas, och sedan ska man få in en penis där. Hur känns det då? Jo, som att bajsa på sig. Det känns som att man ska skita ner sig hela jävla tiden, så länge man håller på.
Hur ska man då göra för att få det hela bättre? Detta är nämligen något jag vill kunna hålla på med, eftersom den käre pojkvännen ber så snällt ibland och jag säger nästan alltid nej.
Jag antar att hela bajsa-på-sig-känslan alltid kommer att vara kvar, men om man bara vänjer sig vid det bör det gå bättre. Att vara rädd för att skita på sig på riktigt är också något som är i tankarna när man håller på med denna typ av sex. Om man bara ser till innan att det är tomt där inne bör även detta inte vara något problem. Sist, men inte minst, töjningen, när kuken ska in, det som gör så jävla ont. Jaha, hur ska man få bort smärtan då? Ta det lugnt kanske, köra sakta men säkert? Använda mycket glidmedel? Någon som har några tips? För jag har då testat allt detta, men lik förbannat gör det fortfarande lika jävla ont.
Fast jag kanske helt enkelt inte är skapad till att ha analsex. Jag kanske borde hålla mig borta från det. Det blir nog bäst så.

Kommentarer
Postat av: Matte

Tjena :) ett bra tipps är att du badar i varmt vatten och börjar redan då att töja analen. Men så klart så måste det vara ett förberett ligg. När det är varmt så öppnas analen lättare och under samlaget använd MYCKET glidmedel :) min ex tjej gjorde det innan vi skulle ha förberett sex ;)

2010-05-09 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0