Fröken J säger:

Nu tänkte jag berätta om en upplevelse som jag har försökt förtränga ända sedan det hände.
För två år sedan bodde jag i USA. I USA finns det väldigt många grabbar. Grabbarna i USA är speciella, annorlunda mot de svenska gräbsen. För det första; grabbar i USA tycker det är helt okej att skicka en bild på sin kuk apropå ingenting och fråga om de kan få nakenbilder på en själv i gengäld. För det andra; grabbar i USA är väldigt rakt på sak, raggar de så raggar de hårt. Och de raggar i form av just kukmms, bland annat. Detta var något jag inte var van vid. Där jag bor gör inte killar på detta vis.
Hursomhaver, på nyårsafton befann jag mig hemma hos en tjejkompis. Där var det också en kille. Han hette Kyle. Kyle drog med mig in på toaletten och satte sig där för att runka. Jag hade givetvis tyckt att detta var väldigt konstigt, för att inte tala om obehagligt, men på grund av en ganska stor mängd alkohol tyckte jag inte det då. Jag tänkte inte så mycket på det alls faktiskt, jag fnissade och minns inte så mycket mer, förrän vi helt plötsligt befinner oss på golvet i en garderob. Jag rider honom. Denna kväll var ett totalt fiasko, speciellt såhär i efterhand. 1; Jag var extremt full, vilket resulterade i att jag kände mig bakis för första gången i mitt liv. Det sög. 2; Tjejen vi var hos var en riktig skvallertant. 3; Vi gick på en ganska liten skola, där alla kände alla; med andra ord, nästa dag visste alla i hela den lilla amerikanska staden om vad vi hade haft för oss. De visste till och med mer än vad jag gjorde. Jag hörde rykten om mig själv; jag hade tydligen haft mens (huh?), det hade gått riktigt vilt till och vi hade rivit hela toaletten (jag tittade efter, den var hel), och dessutom hade jag blivit gravid. För att inte tala om att jag hade tagit Kyle's oskuld. Det senare visade sig vara sant. Oops. Men det där med graviditeten fick jag dras med ganska länge, jag trodde till och med själv att jag hade en bulle i ugnen efter tag.
Jag hade inte det.

En annan sak som jag märkte
med amerikanska grabbar är att de är omskurna. Nu kan jag såklart inte tala för alla män i hela USA, men mina tjejkompisar där borta tyckte att det var jättekonstigt att jag hade sett en icke-omskuren penis. Konstigt och för att inte tala om äckligt. Nej, de skulle vara omskurna, tyckte tjejerna over seas.
Jag tycker inte det. Jag gillar förhuden. Det är lättare att runka med den. Dessutom är det fascinerande hur töjbar den är.

ANYWAAYSS. Nu ska jag återgå till att förtränga dessa minnen och skaffa mig nya innehållande en riktig kuk. Den perfekta kuken. Det ska bli kul, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0