Fröken K säger:

åhå. hemkommen från partaj. eller. partaj vill jag fan inte kalla det. jobbfest stog på schemat. kul tänkte jag! men vilket slött jävla drag. fyfan! jag jobbar på ett företag där det är ungefär 50/50 när det gäller ungdomar och vuxna/gubbar/tanter. och.. jag vet inte varför men det var fanimig bara gubbar och tanter där. haha så jävla pinsamt. men sånt är livet. god mat fick vi och det är ju rätt kul att kolla in kärringarna när dom blir fulla på ett glas vin och dansar på borden för att locka till sig gubbarna. trots den oerhört trevliga stämningen så begav sig jag och mina polare till krogen. behövde liksom se lite lammkött efter en sån där upplevelse. inte så bra drag där heller meeen, trevligt var det ju iallafall :)

ojoj titta där. nu blev det visst inte ett sexinlägg ser jag nu. vi tar om det:

god kväll! fan vilket bra tips vi fick. ska testas så småning om! goodie, mer tips åt folket!!

jag har kommit hem från krogen. utan ett ligg. vad är det med mig? varför är jag inte kåt längre? inte ens lite sugen!! förr i tiden (tre månader sen, ca.) så hade jag alltid ett ligg med mig hem. antingen ett nytt ragg eller någon jag kört på med några förut. nä. nu är det liksom. inte kul längre. jag blir nästan äcklad av killar/tjejer som ens försöker något.

snälla! kan någon vänlig själ hjälpa mig i det här? jag blir så frustrerad! jag pillar (pullar, onanerar, ja, ni vet!) typ varje dag, så kåt är jag ju, egentligen. men just knullet. det är det jag inte vill ha! varför? jag har funderat på om jag blivit lesbisk men tror inte att det är det det hänger på. jag tänder liksom inte på brudar heller!

så: hjälp mig! vad är det för fel på mig?

Kommentarer
Postat av: C

Du ska ju vara glad att det är så, själv är man kåt mest hela tiden men blir aldrig riktigt nöjd av att pilla själv.. bara vid sex med en kille som jag blir tillfredsställd. Blir så besviken på att det inte kan vara lika skönt att ha sex med sig själv som med andra.. inte riktigt alltid man har en kille i sängen :P.

2010-05-09 @ 15:27:23
Postat av: sexkungen

Du behöver få ett hårt knull:)

2010-05-11 @ 23:26:20
URL: http://socolo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0