Fröken K säger:

det var med min dåvarande pojkvän. vi bodde tillsammans i en liten lägenhet och medan jag satt på toa tände han upp ljus i hela lägenheten och bäddade ut madrasser mitt på golvet. när jag kom ut förstog jag vad som skulle hända. vi skulle råknulla. jag blev kåt av bara tanken av att han hade planerat detta. vi började med ett långt förspel, som nog var det bästa jag varit med om. jag var bunden och hade ögonbindel. det var en känsla som var både obehaglig och alldeles underbar. jag bara låg där. på rygg medan han smekte mig från topp till tå med sin tunga. jag stönade av kåthet trots att han inte ens kommit in i mig.

det jag minns mest av den här upplevelsen var när jag stog på alla fyra, beredd på att han skulle ta mig bakifrån. men istället för att bli påsatt började han slicka mig. och fan! vad underbart det var. helt plötsligt slutade han. han sa ingenting. bara slutade. jag var ju både bunden och hade ögonbindel så jag visste ju inte vad han höll på med.

så sa han: fyfan vad kåt jag blir. fröken k, det rinner ur dig.

så kåt var jag! det rann ur fittan på mig.

ögonbindel och att bli bunden. det är ett fett jävla tips från mig det! provaprovaprova! det är så sjukt frustrerande när man känner att man inte får ta på killen, man kommer ju inte loss. när man inte ser vad han gör är också otroligt jobbigt. men såååå fantastiskt på samma gång!

tillslut slet jag mig loss från den där bindningen. jag var tvungen att få ta på honom! ögonbindeln kastade jag också av mig av gav honom en avsugning han sent kommer att glömma! den natten knullade vi hårt och länge. provade sjukt mycket olika sexställningar. kan ju säga att man somnade rätt skönt efter det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0