Fröken K säger:

snoppar. mmmh vilka grejer va! tänk vad dom kan göra alltså! göra för oss tjejer alltså ;) hähä. kukar behöver inte vara stora. det känns som att det finns ett problem bland killar, och kanske främst hos den yngre skaran, att snoppen måste vara stor! jag säger bara en sak: lär dig hur man gör och storleken spelar fan ingen roll! en för stor snopp kan bara vara till problem. särskilt om man gillar hårt, rått sex (och det vet vi ju alla att jag gör vid det här laget). det gör liksom. ont. rätt jävla asont. om jag får säga det själv. nej, faktiskt, seriöst. har du en liten minisnopp så kan du säkert göra en hel massa grejer som får din brud att komma en, kanske två, kanske 30 gånger under samma akt. det är bara att träna! good luck!

nu menar jag förstås inte att stora snoppar inte är mig grej.
hehehhe.

Update:
eller förresten!
en gång låg jag med en kille med världens minsta kuk. och då menar jag verkligen VÄRLDENS minsta. och haha! det fick jag inte ut mycket utav.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0