Fröken K säger:

okej, nu har jag jobbat exakt hela dagen. 8-17 närmare bestämt. och idag har vi haft en utbildning i flera timmar så jag är sjuuukligt trött i huvudet just nu. hungrig är jag också.

för övrigt blev jag kåt på jobbet idag. KÅT! jag är ju aldrig kåt! förutom när jag ligger själv i min säng. (vänta nu! kan man vara kåt på sig själv? och bara sig själv? kanske är det jag har råkat ut för isf...) till saken: fick sms av en grabb som jag brukar snusksmsa då och då. och på senaste tiden har jag inte blivit kåt av det. men idag. på jobbet av alla ställen. så fick han mig kåt. jävla kille alltså. kanske dags att ligga snart?

aja, det här med porr då! vi fick ju en fin kommentar om det. jag gillar porr! egentligen gillar jag nog all sorts porr. förutom porrfilmer som har arne weise som berättarröst. där går fan gränsen för mig alltså! HAAH!

fast en sjukt tråkig sak i porrfilmer är avsugningar. jag tycker att det är så träligt! jag älskar att suga kuk men att titta på det är fan inte kittlande! och lika som fröken m säger så är trekanter och gruppsex inte så jävla tändande heller! att se en kille slicka en brud är däremot nice. man blir liksom avis. fyfan! och sen såklart, my favorite: hårt. hårt. hårt!

sen kan jag också tycka att hemmagjorda porrfilmer är bättre än sådana vanliga. hatar när man ser hur fake bruden stönar. "jag stönar bara för att jag måste", liksom. samma med killen alltså, det får inte bli fake! riktig, äkta jävla kåthet. då är det bra!

Kommentarer
Postat av: :)

Hej, har bara en fråga!

är det ni i ordning på bilden, alltså jag menar. är den blonda tjejen fröken k? brunetten fröken m? och den mellan bruna fröken J?

diggar bloggen, keep it up!

2010-05-10 @ 18:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0