Fröken K säger:

Tja! Fröken K here! det här är faktiskt det första inlägget jag skriver själv. Tycker faktiskt att vi kan säga att de tre första inläggen skrev vi tillsammans, allihopa. Eller fröken J skrev alla. För hon har bäst svenska. Av henne kommer ni få korrekta inlägg. Inte av mig. Jag sätter punkt där jag tycker att det passar. Komma där det ser snyggt ut. Och stora bokstäver efter punkt skriver jag bara när jag kommer ihåg det. Felstavningar kommer ni nog också att få se!

Sex då? Vad tycker jag om sex? För tillfället: NJAAAAAAA. jag tror på riktigt att jag blivit sönderknullad. Fått för mycket korv uppstoppad alltså. Blev liksom singel där för några månader sen. Så efter att legat med samma kille i flera, flera månader var jag liksom tvungen att prova på nya kukar. Det ledde alltså till. För mycket. Såååååå.. just nu lever jag som nunna. Meeen tro inte att jag inte har mycket att berätta om ändå ;)

sådär! där fick ni en liten presentation om mig. Fröken K. om ni har tur kanske ni får någon av Fröken J och M också. tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0