Fröken K säger:

jag fråga på i frågestunden! svaren på frågorna dröjer nog ett tag till.

jag drömde något annorlunda i natt. visst jag brukar ha sexdrömmar men i natt drömde jag att jag råslickade en tjej. den var så himla verklig, så nu känns det ungefär som att jag vet hur det känns att slicka fitta! det smakade inget speciellt och det var ganska kul. i drömmen däremot njöt tjejen jag slickade inte särskilt mycket. jag var alltså inte så bra på det.

en annan gång drömde jag att jag sög av fröken m. hon njöt inte heller.


om vi går över till något annat då. homosexualitet. vad tycker ni om det? har ni några åsikter? berätta gärna!! här är iaf mina tankar kring det:

i mitt huvud går det inte att förstå människor som säger sig ha "homofobi". killar tror att en bög kommer våldta dem och tjejer tror att lesbiska ska flirta med alla tjejer de ser? (och förresten, hur kan detta vara något negativt? okej, våldtäkter är väl aldrig positivt, men om vi tänker på det jag skrev om tjejerna då. jag skulle se det som en kompliman om en brud flirtade med mig! då är jag ju snygg!!)

för mig är allt kärlek. hur kan det spela någon roll om en tjej blir kär i en tjej eller en kille i en kille? det är ju fortfarande kärlek! hur kan det vackra övergå till något äckligt bara för att kärleken utspelar sig mellan samma kön? det är faktiskt helt jävla obegripligt för mig.

jag tror iofs att detta med homofobi är påväg att försvinna. fler och fler börjar ju acceptera detta och något annat vore ju helt sjukt. jag hoppas att när jag får barn, så kommer de redan på dagis lära sig att det är helt okej att bli kär i vem som helst. det ska inte spela någon roll vad det är för kön inblandade!

är inte all kärlek vacker?? ni som anser något annat, kan inte ni skriva och berätta vad det är som får er att tycka så? och jag vill inte se några "BÖGAR ÄR VIDRIGA" i kommentarerna för det säger varken mig eller någon av de andra någonting. skriv isåfall varför de är vidriga.

det här är faktiskt ett ämne jag brinner jävligt starkt för då jag både har vänner och syskon som är lagda åt det andra hållet, som man säger. och om någon av dessa människor skulle råka illa ut pga av deras läggning, skulle jag fan bli så fly, jävla, förbannad så ni anar inte.

nä. nu börjar vi allihopa börja tänka om (om vi inte redan gjort det) och funderar på vad det är som gör bögar äckliga och flator annorlunda?


Kommentarer
Postat av: Fladdan

Har inget emot bögar, det enda som jag finner lite äckligt är sexet.



2010-05-15 @ 11:21:05
URL: http://fladdan.blogspot.com/
Postat av: Olivia

Jag säger bara power till alla homosexuella! Jämnställdhet för alla homosexuella är ett ämne som även jag brinner otroligt stark för. Homofobi är för mig något äckligt, något sjukt. Hur kan man döma en person för vem denne älskar? Jag håller med dig, vilken kärlek är inte vacker? Plus att jag tycker det är OTROLIGT hett med killar som är intima med varandra! :D

2010-05-21 @ 16:22:50
URL: http://exhale.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0