Fröken K säger:

seriöst, förlåt för kass uppdatering från vår sida den här helgen. fröken m är bortrest och fröken j är bara upptagen. jag själv då? nja, har inte varit på humör för att blogga om jag ska vara ärlig. men nu hoppas jag att alla tre tar tag i sig själva och levererar lite!


jag var med om en grej som fjortonåring. nej. tretton? spela roll! jag var iaf ung och dum. oskuld var jag också.

en kille som spelade i samma fotbollslag som mina klasskompisar tog kontakt med mig via msn. vi började snacka. vi hade aldrig träffat varandra men visste gott och väl vilka vi var då vi sett varandra då och då och hade flera gemensamma vänner. vi snackade på bra där ett tag och bestämde att vi skulle ses. sagt och gjort. det var fredag kväll. det var fest. jag och min kompis H gick ut för att träffa honom. Mr A kallar vi honom. Han var snygg, den där A. Det tyckte dom flesta. Vad de flesta också tyckte var att han var dum i huvudet. Den sidan hade jag aldrig sett av honom, för mig var han en sjukt trevlig och fin kille.

Mr. A hade med sig en kompis. Så nu var vi fyra stycken. två killar och två tjejer. ganska uppgjort för snusk? jag hade iaf inga planer för detta då jag både var oerfaren och hade mens.

vi tog en buss ihop. alla fyra. till hans syster skulle vi, för där var det tomt. vi skulle ju vara själva!
vi klev av bussen och mr A näst intill drog med mig så att vi skulle komma före de andra två. väl inne i lägenheten trycker han in mig i ett rum. låser den och tar bort handtaget. ??? jag funderade inte så mycket över det då utan tyckte att det var rätt spännande. här är mr A och jag! mr a liksom. som de flesta ser upp till och många skulle nog ha gjort mycket för att få göra det jag gjorde med honom då.

han klär av sig helt naken. eeh. jag hade aldrig ens sugit kuk vid den här tiden. så han blev min första. han ville förstås ligga men jag talade vänligt om att nej, jag har mens. trots det försökte han ganska rejält med att komma innanför mina byxor, men jag var stenhård. han skulle inte få komma in.

jag sög. han bröstknullade. vilket jag inte heller hade varit med om förut och inte kunde förstå vad det var för mening med det hela, plus att jag knappt hade några tuttar och han var rätt välutrustad. haha! helt meningslöst bröstknull, dvs. tillslut kom han i alla fall och fan vad han sprutade. mitt ansikte, i munnen och i hans eget hår. hah. kul tyckte jag! då hade man gjort det. när vi var klara öppnade han dörren och vid det här laget hade min kompis H stått utanför och knackat ganska länge och velat gå hem.

vi gick hem. jag var stolt. väl hemma får jag sms av mr A att vi ska komma ut. killarna har alltså tagit reda på vart vi skulle och följt efter. hihihih fnittrade vi. det var ju kul? eftertraktade tretton/fjortonåringar liksom. vi gick ut. där satt dom. mr a går direkt fram till mig och säger "jag måste prata med dig". ookej?
vi går bort från de andra och när vi kommit utom synhåll drar han ner byxorna och säger åt mig att suga. nääe. det ville jag inte. gör det! sa han.

han var mycket större och starkare än vad jag var så att göra motstånd fanns liksom inte. jag sög lite men kände att det verkligen inte var något jag ville. som tur var kom de andra två och även mr A förstod att vi inte kunde fortsätta där. så han drog med mig vidare. jag skulle suga. så var det bara. jag gav blickar till min kompis, H och kille hon hängde med att "fan, hjälp mig". Mr A blev mer och mer aggresiv och hans blick var inte direkt skön längre.

så stod vi där, mot husväggen. han tvingade ner mig på knä och där fick jag stå.
på något sätt fick jag kontakt med mr A:s kompis, han som var med min kompis, alltså. så han kommer fram och skriker till mr A att "hon vill ju för i helvete inte". Mr A slår till sin kompis och säger åt honom att hålla käften, varpå han lyfter bort mig och drar mig till en lekstuga.

Här fattar jag att Mr A inte är frisk. Jag får någon slags kick och sliter mig loss och springer därifrån. Jag vet faktiskt inte hur jag lyckades. Hans händer var extremt starka så hur jag kom därifrån är ett mysterium. Men sprang gjorde jag.

Jag tänkte aldrig på att det här var konstigt. Ett konstigt beteende från hans sida. Han var ju bara kåt?
Blondinbella gick ut med att hon varit med om ett övergrepp när en man stuckit ner sin hand i hennes trosa. Jag säger inte att det är fel, men jag personligen hade aldrig sett det som ett övergrepp.

Vad tycker ni? Vart går gränsen för övergrepp? Har ni varit med om något liknande?
berätta gärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0