Fröken K säger:

det här med att komma för tidigt då.

fan vad less jag kan bli på sånt. särskilt på de killar som "inte kan" fortsätta efter en utlösning.
jag menar: har har man kåtat upp en kille, blivit askåt själv, gjort sig redo för världens jävla råknull (förhoppningsvis) och då kommer killen. innan man fått något själv!! vad är det för jävla sätt?

en grej jag var med om för flera år sen var att jag låg i sängen med en kille, strulade lite smått och när jag ska gå ner och runka av honom så kommer han!!! jag hinner alltså inte ens lägga handen runt kuken. jag knappt rörde den!!! fan vad jag skämdes för hans skull då och gick därifrån rätt så jävla snabbt alltså.

nä fyfan, killar skärp er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0