Fröken K säger:

haha jag läste precis inlägget fröken m skrev om "bukisar" och tänker svara hur jag känner inför det som hon tog upp. jag har aldrig legat med en kille som någon av mina kompisar legat med. jag vet inte riktigt om jag skulle vilja göra det heller, men ska absolut aldrig säga aldrig för en vacker dag står man där, men sin kompis senaste ligg som tydligen var skithet i sängen. så visst, jag tycker absolut inte att det är något fel med vänner som blir bukis med än själv.... hehehe. fröken m och fröken j har båda gjort det. och jag säger som alltid;

been there done that! (men tänker för mig själv; vad är det som får er att vilja ha mina dumpningar? ;))
och så länge det inte har funnits känslor inblandade så tycker jag att det är heeeelt okej att ni fortsätter ligga med mina knull, brudar ;) eller ja, inte du fröken j för jag tycker att du ska hålla dig till din boyfriäänd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0