Fröken K säger:

svar på kommentar!
Tack för alla trevliga svar! Har nån av er haft trekant och hur var det? Om inte, skulle ni vilja ha det och vilken kombination (2 killar eller 1 kille+1 tjej)?

svar; hihi jag blir alltid lika glad av frågor och kommentarer. fortsätt med det! ni gör oss såååå glada då :)

jag har skrivit ett inlägg tidigare (bland de första inläggen!) om den gången jag hade trekant. det var med två killar och jag tyckte att det var rätt nice. inte askul. men helt okej! skulle gärna göra om det med två andra killar för att få en bättre bild av det. förhoppningsvis! sen skulle jag lätt kunna ha en trekant med en till tjej. varför inte liksom? jag vill nog ha provat allt innan jag dör. öppen för alla förslag liksom! hör av er om ni är på ;))

fröken j och fröken m får skriva egna inlägg om dessa saker :) nu ska jag sova. självklart drar jag en pill innan också! sov gott alla lövers! hoppas många av er får en fet jävla orgasm inatt/ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0