Fröken K säger:

ja, så var det där med min underbaraste sexupplevelse då!
jag måste ändå säga att det inte finns någon speciell gång, utan jag tycker att när man knullar någon man älskar, någon man är kär i, då är det fan som mest underbart!

jag minns en speciell gång när jag låg med mitt ex.
vi satt i hans soffa och slökollade på tv. zappade runt lite och hamnade på en porrkanal. kikade lite och jag vart askåt. vi stängde av och jag gränslade honom i soffan. hans pappa skulle snart komma hem så det var lite spänning då vardagsrummet, där vi satt, låg precis vid ytterdörren. vi knullade på där ett tag och sen fortsatten vi in till badrummet där jag satt på handfatet och hade mina ben runt han. det var så jävla nice! efter det minns jag att han vände på mig, så att jag stog upp på golvet och lutade mig mot handfatet och var tvungen att titta på mig själv i spegeln. han tände på det. som fan. han drog upp mitt huvud så fort jag tittade neråt, bara för att se mig njuta.

det var grejer det! kanske inte det underbaraste sexet jag haft. men ett rikigt jävla nice knull var det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skön beskrivning. Hoppas du överträffar det ;)

2010-05-26 @ 17:21:28
Postat av: Anonym

Vad tycker ni om analsex? Provat, gillar det? Tips hur man gör det som skönast?

2010-05-26 @ 17:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0