Fröken K säger:

haha läste en nice kommentar nyss. det var på ett inlägg fröken m skrev om trekant och det stod något i stil med "så du är bi alltså, är fröken k och fröken j också det?"

haha! ingen av oss är bi. inget vi något har sagt iaf. fröken j är nog iaf minst bi av oss. jag tror inte att hon skulle kunna ligga med en tjej. eller ha trekant med en tjej och en kille.

men även fast jag säger att jag kan ha trekant med en kille och en tjej så kallar jag mig inte bisexuell.

gör du det, fröken M?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur vet du vad fröken M och J gör tillsammans när du inte är där? :P

2010-05-26 @ 18:39:42
Postat av: Fröken M

Hahaha! JA EXAKT FRÖKEN K! Vad vet du om vad jag och fröeken J gör när inte du är med? ;)



Närå, jag är ganska säker på att det ända jag tänder på är karlar.

2010-05-26 @ 23:26:21
URL: http://sexfilosofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0