Fröken K säger:

var upp på vinden en sväng för att få bort lite råte från lägenheten och påmindes om en grej.

jag var med min dåvarande hemma hos mig. hans polare var också där och tittade på tv i vardagsrummet. me and boyfriend var i sovrummet och gjorde varandra kåta. alla som har varit hos mig vet hur lyhört det är hos mig och det går verkligen inte att göra någonting utan att det hörs ordentligt ut. "vi går upp på vinden" kommer ur min mun och tre sekunder senare är vi där, nakna. extremt jävla kallt var det men vilket knull!

jag satt på en gammal jävla byrå, som var nära att rasa vilken sekund som helst, med benen kring hans höfter och tog emot en hård, ådrig kuk med glädje. fyfan vad nice det var! vi körde lite bakifrån och sen svalde jag hans sperma. mums! kylan gjorde ju inte direkt så att man ville vara kvar där uppe länge.. hehe.

JAG BEHÖVER KUK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0