Fröken K säger:

Åhå, vad är det jag ser? uppdateringar både från höger och vänster! Det gillar vi, väl?

idag har varit en händelselös dag. därför har jag haft suget att uppdatera här hela tiden. jag har ju så mycket som jag vill dela med mig av! men, för att inte verka för patetisk och desperat efter uppmärksamhet. (ja, besökarantalet har gått rakt upp på bara en dag! härligt, keep up the good work, kära läsare!).

Kondom. ja, alla vill att vi ska använda det. vill vi själva använda det då? vad är det som gör att man faktiskt stannar upp mitt i allt flåsande, slickande och smekande. vad är det som sätter stopp för den där råa kåtheten och liksom säger: just det latexskyddet som ska träs över snoppen också. nej. kondom är inte något jag gillar. jag rekomenderar det. men gillar inte.

jag har några erfarenheter av dessa kondomer. har ni varit med om att kondomen försvunnit? bara tjopp. så var den borta. och hur mycket man än letar så. nä. den finns inte. det har jag.
Första gången var första gången jag låg. Någonsin. Ja, vi använde faktiskt kondom (det här var då jag var 14 år. oerfaren. kallas det)
Vi låg där. Knullade. Var inte direkt kåt. Låg mest och tänkte: Fan! Nu gör jag det! Vem ska jag berätta det för först? Jaha. där kom han. var det klart nu? ja, tydligen. han la sig bredvid mig och vi pratade en stund men mina tankar var bara: vad gör man med kondomen nu då? och vart fan är den? vi pratade inte om att den var borta, utan båda två letade lite diskret efter den. lyfte på en kudde, drog lite i täcket, kikade under sängen osv. nej. ingenstans. Skitsamma. Är den borta så är den. Vill den komma fram så gör den väl det. tids nog. vi sa hejdå och pusspuss. Går på toa. drar ner trosorna och där hänger den. Hänger, bokstavligt talat, ur fittan. fint! Ett bra första intryck av sex och kondomer.

Efter den här händelsen har jag och mina vänner skrattat åt hur dum och oerfaren vi faktiskt var då. Tills nyss. För några veckor sen. Jag knullar med en kille. Ja, vi använde kondom. Duktiga ungdomar! Vi råknullar. Innan jag låg med stockholmarn, som vi nämnde i första inlägget, var den här killen den "vildaste" jag varit med. Han spottade, slickade i röven och gav mig rätt så jävla mycket smisk. Me like! Till saken: När vi var klara hände samma sak som första gången. Kondomen var spårlöst försvunnen. Den här gånger pratade vi om det: Vart fan är den? Jag visste ju. Den hade såklart fastnat i fittan på mig. Det sa jag inte. någon måtta får det väl vara. Han sa att han hittar den nog. Vi var i hans säng. Pyttsan! Du kommer aldrig att hitta den. tänkte jag.
Jag gick på toa. Den hängde inte ut som sist. Nähe. känner efter. För in några fingrar. Nej. den var inte där. Vafan? Dagen gick. Ingen kondom.

Dagen efter svider det i fittan. Har en konstig känsla i underlivet. Går och kissar. Det svider lite. Torkar mig och tänker: den måste fan vara där inne! Känner efter med några fingrar. och där är den, vit och äcklig tar jag ut den. tittar på den och förbannar mig över hur dåliga dom är. dom är inte till för att glida in i mig!! antingen är det något fel på min mus. den kanske har extremt bra uppsugningsförmåga? vad vet jag. eller så är det bara så. kondomer försvinner ibland sådär.

Har det hänt er?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0