Fröken K säger:

jag skulle vilja göra bloggen snygg. lite färg kanske? någon form av presentation av oss tre. synd att varken jag, j eller m är bra på sånt här. bloggdesign liksom. vi kanske får anlita någon? nåja. sex var det.

jag har inte haft sex på ca. tre månader. ooooj shit! säger säkert vissa av er. andra kanske tycker att det är normalt medan vissa av er väntar ett år mellan varje tagning. det är inget fel. det tyckte jag förut. då skulle jag ha sex jämt. högst en vecka mellan varje ligg. då tyckte jag synd om mina kompisar som inte fick ligga. fröken m till exempel. henne började vi kalla "nunnan". nu är det jag som är "nunnan". men inte skäms jag för det heller! jag har mitt finger och min mr. rabbit. exakt som jag vill ha det.

mr. rabbit förresten. är det någon här som verkligen gillar honom? någon som testat? någon av er kallar honom säker för er "bästa vän"?
jag fick en i födelsedagspresent en gång. av kompisar. såklart. använda han ganska flitigt där i början men en dag..

jag tror jag använde honom för länge under samma "akt". för helt plötsligt liksom.. bränner han till mitt lår ordentligt! han var fan kokhet. helvete vad kåt jag måste ha gjort han (he he he he he he). nä. sen den dagen har jag fan struntat i han. det gjorde så inni helvete ont ska ni veta. fick ett märke efter han. inte snygg. det är dock borta nu. brännskadad av dildon liksom. hur låter det?

låt oss höra om era mr. rabbit historier. har ni några? kanske någon annan rolig historia föresten? let us know!

Kommentarer
Postat av: yey

jag kan webbdesign. maila om ni vill ha hjälp! :)

2010-05-07 @ 22:44:57
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0