Fröken K säger:

Good morning!

Jag har drömt om sex i natt. Massor. Antagligen för att det blev så mycket skrivet och läst om det igår. Men det är ju nice. hehe.

Jag tänkte ta upp det här med att onanera. Pilla. Pulla. Sen finns det ju massor av synonymer till det. Men jag föredrar pilla. "Jag pillar", "nu ska jag hem och pilla", "har du pillat nått idag då?" osv. Pulla låter för, tro det eller ej, groteskt för min del. Visst, jag kan säga det: ah vafan nu ska jag pulla. men pulla? gör man ens det på sig själv då? Jag har provat och jag tycker inte ens att det är skönt. Nej. Nu ska ni får höra..

När jag var 15 ungefär pratade jag och min kompis N om just onani, pillning. Jag hade aldrig rört musen. Jag hade haft sex, men aldrig varit ner själv, så att säga. Ska jag vara helt ärlig hade jag inte ens någon aning om att man kunde göra det skönt för sig själv. Haha! Jag var så oerfaren. Erfaren trodde vissa, jag hade ju liksom legat. Men nej, inget pill för mig. Så jag frågade min vän som var mycket mer erfaren än mig. Hur gör man? Hon förklarade genom att visa på handen. Hon la sitt högra pekfinger på vänsters långfingers knoge. Förstår ni om jag säger så? Knogen skulle alltså föreställa klitoris. Och så började hon röra runt den där knölen med sitt pekfinger.
Sådär! Svårare än såhär är det inte, fröken K. sa hon.

Jag kunde inte fatta att det där kunde vara skönt. Men. Jag testade såklart. Och som jag testade! HUR FAN KUNDE JAG HA MISSAT DET HÄR?? Efter att jag kommit skickade jag ett sms till min vän N: NU HAR JAG KOMMIT!! FYFAN VAD SKÖNT DET VAR!

Sen den dagen har jag nog dragit en pill om dagen. Inget skämt alltså. Jag förstår mig inte på er som säger att det inte är skönt. Visst, har man pojkvän så tycker jag absolut att det är hans jobb att fixa det där, men ni singlar!! BÖRJA SMEKA KLITTAN! Jag tror att alla blir mycket gladare av en orgasm. Piggare. Kanske slipper vissa sjukdomar? Vad vet jag. Jag vet bara att det är så underbart.

Fröken M och jag har kommit på att vi klarar oss själva. Att pilla är fan bättre än sex vissa gånger. Ja, så är det.

Så till er som aldrig rört musen, fått en orgasm på egen hand: testa! Klittan är en uppåt "kulle" längst upp i fittan. Smek där! And you will flyyyyyyy!

puuss k.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0