Fröken K säger:

idag är det nog bara jag, fröken k, som kommer stå för uppdateringarna. iallafall under dagen. för J och M jobbar och går i skola. hoppas att J slutar i bra tid och kan komma hem och hjälpa mig. hehe. hehe. hehe. nä. halvfyra slutar hon, fick jag höra nu. då så. då får ni nöja er med mig idag då :)

trekant. gruppsex. har någon av er haft det? gillar ni det? har ni det ofta? bra/dåligt ?

jag har haft det en gång. med två grääbbs. två av mina barndomskompisar. faktiskt. en av dom hade jag legat med innan också. vi festade. pratade om att, wow, trekant! det skulle man fan ha provat alltså. en sak ledde till en annan och helt plötsligt satt vi där, i ett rum, med en porrfilm på. vi sa det att; fan, vi måste se porr. ingen av oss var egentligen kåt. vi skulle ju bara göra det här för att "få det gjort". jag vart inte kåt av filmen. jag satt bara och fnittrade. vi pratade om hur vi skulle göra det här. och tack gud för att jag var full. annars hade det varit så sjukt pinsamt. eller, det var det ju ändå. nåja. vi kom fram till att vi två som hade legat förut skulle "börja". så den andra killen fick gå ut ur rummet. sagt och gjort, där stog vi och hånglade. la oss i sängen och jag red honom. där någonstans kommer den andra killen in. naken. ställer sig vid min mun så jag får suga samtidigt. jag var fortfarande inte kåt. det enda jag tänkte på var att dessa killar nu fick se mig in action. på riktigt. killen som fick komma in senare är en av mina bästa killkompisar, och har alltid varit det. så det här var en sits jag faktiskt ångrar att jag satte mig i. det var liksom. onödigt. varför ska jag suga av min bästa killkompis? och sen få kuken inkörd av honom? nej. onödigt och så fel!

när killen jag legat med tidigare kom, efter en ganska lång akt, så tog det stopp. den andra killen ville fortsätta tills han kom men jag gav upp där. jag kunde inte ligga och vänta på att han skulle komma. jag ville nog helst inte ens se den grejen. sen min bästa kompis få utlösning, kanske spruta på mig. nej. fan vad hemskt. så jag sa stopp där. nu är det nog. han vart nog lite besviken men tänkte nog som mig egentligen.

vi har träffats mycket sen dess, men aldrig pratat om det. kanske lika bra så.

Kommentarer
Postat av: eeee

hahaha va äre här för blogg :D`? XD

ni har fått till det bra iallafall ;:D

2010-05-09 @ 14:43:16
URL: http://emmalindqviist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0