Fröken K säger:

Apropå kåta killar så tror jag att jag har varit med om en av de värsta.
Det var fest i min hemstad, trevligt som vanligt. Min kompis drog med sig sin äldre bror från Stockholm. Det var ingen jag lade märke till från början, förutom hans breda dialekt och sofistikerade sätt att vara. Han var en i mängden, en ny som ändå inte märktes bland de färgstarka personligheterna som vistades i samma lokal. Väl på krogen var det dock något som förändrades; hans blick. Den sökte mig. Jag såg honom på håll och hur han tittade på mig. Först verkade det intressant, men sedan kom han fram till mig och sade: Vilka vackra ögon du har. Han drog raggningsreplik efter raggningsreplik och jag ville nästan sjunka genom jorden för hans skull. Så otroligt pinsamt, vem säger sådant? Jag talade om för honom att hans försök var lönlösa, han skulle aldrig få mig i säng. Jag visste dock inombords vilka lögner det var, för det var någonting med honom som var så spännande. "Jag ser ju på dig att du gillar det" sade han. Det gjorde mig kåt. På riktigt. Våra blickar möttes och vi förstod båda två att det var dags att tillsammans bege oss hemåt.
"Hur vill du ha det?" frågade han.
"Hårt" sade jag, utan att tänka, men jag kände hur det pirrade till ända upp i anus. Nu ville jag verkligen bli tagen hårt.
Trots den korta sträckan hem till mig vinkade han in en taxi, allt för att resa kuken så fort som möjligt.
"Fan, stackars taxichaufför" tänkte jag. Här sitter alltså han, intet ont anande om att en halvmeter ifrån honom pågår råpullning på hög nivå. Jag njöt samtidigt som jag kände hur fel det var. Respekten försvinner i samband med alkohol och kåthet.
Vi praktiskt taget slet av oss kläderna i trappuppgången och rusade genast till sovrummet. Väl ensamma lade han sig på sängen, tittade på mig med sin kåta blick och sade:
"Strippa för mig".
Strippa? Hur fan gör man det? Jag brukar inte strippa, så jag tänkte "Lol?" och slet av mig resten av kläderna, det lilla som var kvar, så att säga.
Därefter började det. Han var sådär lagom, inte för stor, inte för liten, precis så att jag kunde ta in hela i käften utan att kräkreflexerna aktiverades. Men som han knullade; han skrek åt mig, kallade mig hora, slyna och talade om för mig hur billig jag var. Han verkade tända på detta, och hur konstigt det än må låta så gjorde jag detsamma. Mitt upp i allt detta råknullande hörde vi bekanta, samt obekanta, röster i hallen (här bör tilläggas att hallen är sammankopplad till sovrummet vars dörr var vidöppen).
"Helvete!" tänkte jag. Spritt språngande naken rusade jag för att stänga dörren. Där stod jag helt plötsligt öga mot öga med mitt liggs bror, samt min bästa kompis och deras fem kompisar. Vid det här laget kan nämnas att bröderna nu har blivit bukisar. Hora.
Jag satte mig på huk, ganska panikslagen, för att dölja det som gick att dölja. Jag tror dock att det var ganska uppenbart vad vi höll på med. Ligget stod med ståndet upp till hakan, hans bror gick fram och började skälla på honom. Att vara bukis med brorsan var tydligen ingen hit.
Efter vad som kändes som flera timmar försvann det icke önskvärda gänget in till vardagsrummet.
"Sug av mig" befallde han mig på en gång. Jag kände dock att det kanske inte var en sådan bra idé, hela mitt kompisgäng satt ju i rummet bredvid och det kändes ganska opassande. Han försökte då att slänga ut alla från min lägenhet. I tron om att det lyckades fortsatte vi där vi hade blivit avbrutna.
Han munknullade mig så hårt att tårarna rann och kräkreflexerna sattes igång.
"Jag kommer spy" sade jag.
"Det gör inget" var hans svar. Vid dessa ord sprang jag ut till min bästa vän i vardagsrummet, som tydligen blev kvar, stackarn, och frågade om detta var ett normalt beteende. Jag minns inte vad svaret var och i nästa sekund var jag tillbaka hos honom.
Kuken kunde stå i timtal, verkade det som. Han band mig med sitt skärp, drog mig i håret och töjde ut min anal. Trots min oerfarenhet inom brutalt sex som detta, måste jag ändå erkänna att det var rätt nice. Varför gillar jag att bli spottad på? Förnedrad? Har det något med min barndom att göra? Detta tål att utredas vid ett senare tillfälle.
Vad är grejen med att spruta tjejen i ansiktet? Blött och kletigt, och till råga på allt hade jag inget att torka upp med, så jag lät det bara torka in. Låt oss låtsas att det var en ansiktsmask.
Efter en hel natt med vaginalt, analt och oralt sex somnade vi ganska utmattade och genomvåta av svett. Det dröjde dock inte länge förrän han ville ha mer.
Jag låtsades sova. Jag blödde ju, sönderknullad som jag var.
Don't try this at home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0