Fröken M och fröken K säger:

Klockan är halvtre och det är dags för dagens sista lektion. Det är engelska, ett ämne jag har riktigt svårt för, men som ändå varit mina favoritlektioner eftersom det bubblar inom mig när jag får se Johan stå och prata framme vid tavlan. Och kanske har det inte varit någon nackdel med att vara dålig på engelska eftersom det har blivit mycket egen tid med Johan. "Privatlektioner".
Det här är min sista lektion med Johan. I morgon tar jag studenten. Kommer jag någonsin att få se honom igen?


Engelska står på schemat. Att undervisa i det och samtidigt bara ha ögonen på en och samma person under två timmar är ganska frustrerande. Mia var från dag ett min favoritelev. Totalt värdelös på engelska men helt fantastisk på andra saker. Ingen suger kuk som hon. Mia. Måste vara hennes läppar och den där tungpiercingen gör nog sitt också! Eva får aldrig reda på det här. I morgon tar de studenten och då är det slut på dessa fasoner..


Samma charm, samma leende och vilken jeansrumpa. Jag smälter! Känner hur jag blir mer och  mer frånvarande och okoncentrerad på lektionen. Lektionen tar slut, vi hade bara några redovisningar och sedan fika som avslutning på den här kursen och terminen. Innan jag hinner resa på mig och gå ut kommer han fram och viskar i mitt öra att jag ska komma in igen om fem minuter. Alla rusar ut, jag med, men jag skyller på att jag måste gå på toaletten till mina kompisar och vänder tillbaka igen.


Mias redovisning var kass. Ett svagt G var den nog värd. Hon får VG av mig. Min blick är fäst på hennes bröst och när hon går förbi mig känner jag hennes doft. Hon luktar kåt. Jag vet att hon är kåt i närheten av mig, det säger hon varje gång vi knullar. Du gör mig så jävla kåt, bara av att titta på dig blir jag blöt i trosan. Så säger hon. Och jag vet att det är sant. Hon gör mig jävligt kåt hon också. Jag tror inte att hon satt på sig den där tighta tröjan utan anledning.


Jag hinner knappt komma in i klassrummet innan han tar tag i mig och håller om mig bakifrån. Han kyssar min hals. Jag ryser i hela kroppen, känner hur jag vill sjunka genom golvet av ren lust till att bli hårt knullad. Han har dragit för alla persienner och låst dörren. Nu är det bara han, jag och klassrummet. Utanför går det lärare och elever, de kanske till och med sitter vid borden bara några meter från dörren. "Du är sexig" viskar han i mitt öra, lika sensuellt som alltid, sedan går han mot katedern och låter mig stå kvar där jag är.


Hennes bröstvårtor är styva. Det ser jag genom tröjan. "Kom hit" säger jag. Hennes blick berättar att hon vill bli råknullad. Det ska hon få bli! Jag trycker ner henne på katedern, särar på hennes ben och trycker mitt hårda stånd mot hennes våta fitta. Vi kysser varandra länge samtidigt som hon öppnar mina byxor och runkar av min stora kuk. Jag slickar och naffsar på hennes bröst och pullar henne samtidigt. En grej jag älskar med Mia är hur otroligt våt hon blir.


Wow, känslan överväldigar mig. Han lindar mig runt sitt lillfinger och läser mig som en öppen bok varje gång. Han vet precis hur han ska göra för att få mig att bli den kåtaste lilla flickan i hela världen. Jag vill ta på honom! Känna hans stora, hårda kuk. Smaka på den. Hans manlighet får mig att bli svag. Hur han tar på mig, talar till mig, kollar på mig. Jag älskar att se honom njuta när jag suger hans kuk. Han står med byxorna ner till knävecken, håller hårt i katedern för att inte skaka när jag sitter på huk och suger hans hårda kuk. Jag känner hur den bli hårdare och hårdare.


Mia älskar hårda tag, därför ser jag alltid till att ge henne den smisk hon förtjänar. Något straff måste hon ju få för att inte ha gjort sina läxor! Åh, dom där jävla läpparna runt min kuk. Hennes blick mot mig medan hon suger. Ögonen blir tårfyllda när jag munknullar henne, hårt och långt ner i halsen vill jag ha den. Och hon gillar det. På knä på golvet älskar jag henne som mest. Då jag kan se hennes stjärt töja ut sig framför mig, se hennes anal öppna sig lite. När jag knullar henne så, så kan jag se min kuk tränga in i henne, dra henne i håret, smiska henne och stoppa in ett finger i stjärten.


När han kör in sin kuk i mig för att sedan knulla mig hårt och oskyldigt känner jag mig tillfreds. Mitt underliv blir mer och mer stimulerat, min puls blir högre och högre. Jag njuter och önskar att just dessa sekunder kunde vara i all evighet. Jag vill skrika men han håller för min mun. Jag skakar av energin och känslan som far genom min kropp och dör lite av hur skönt mitt underliv känns. Ingen man kommer någonsin kunna ge mig sådana orgasmer som han gör.


Vi ligger utmattade på golvet. Hennes ansikte är täckt av min utlösning. Jag älskar att spruta på hennes ansikte. Jag vet inte varför, men något väcks i mig när jag ser henne täckas av min sperma. Det kanske är känslan av att vara den som bestämmer, den som äger. Det är ingen klass som är på väg in hit men stressen av att komma härifrån finns ändå. Jag måste hämta barnen på dagis om 30 minuter. Toapapperet som jag gömt bakom några böcker, som aldrig ändå används, använder vi för att torka bort svett och utlösning och sedan klär vi på oss för att sedan bege oss ut i världen igen. Båda två tänker på samma sak. Det vet jag. Det kommer aldrig bli en sista gång för oss.

Kommentarer
Postat av: patricia

"Vi ligger utmattade på golvet. Hennes ansikte är täckt av min utlösning. Jag älskar att spruta på hennes ansikte."



någon av er måste vara kille?!

2010-09-22 @ 12:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0