Fröken M säger:

Precis som fröken K sa så ska vi åka bort ett tag, och fröken J:s dator har gått sönder så det kan bli fattigt med inlägg ett tag nu. Åtminstone tills på söndag för då kommer jag och fröken K hem.
Hade i alla fall tänkt prata lite sex nu innan jag åker.
Jag vet inte hur ni har det, men i vår vänskapskrets har vi hånglat och legat med varandra ganska friskt hit och dit. Dock har jag alltid haft en "policy" som säger att jag INTE ska bli bukis med någon av mina bästa vänner. (Bukis är man när man legat med samma person, för er som inte vet.) Jag tänkte att det skulle kännas konstigt, bli konstiga diskussioner, att vi skulle ha olika åsikter osv. Men det dröjde inte länge innan denna policy kunde bajsa ner sig. Jag blev kåt. Han var kåt. Och då låg jag med en kille som fröken K hade legat med ungefär två månader tidigare. Jag tänkte inte på det då, så klart. Det var ju trevligt för stunden. Och efteråt kändes det inte alls konstigt. Jag vet inte hur fröken K känner. I och för sig så kanske det känns annorlunda när man är den första som ligger med personen och sedan kommer ens kompis dit och kladdar. Jag vet inte, för det har aldrig hänt mig. Det får nog fröken K berätta om.
Fröken K och fröken J är också bukisar! Ni hör ju! Alla ligger med alla och ändå finns det gott om killar i staden vi bor i! Det är trots allt lite tabu att hålla på så. Då är det "inavel" eller "aidsligan". Så himla dumt egentligen! Varför ska man inte kunna vara öppna med varandra? Och varför skulle man inte kunna ligga med hur många man vill och med vem man vill? Vi lever ju ändå på 2000-talet! I Sverige! Jag tror att det är bra om alla lever ut lite mer, och släpper alla sina spärrar. Skit i alla oskrivna regler. Njut. Lev livet. Ha kul. Knulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0