Fröken M säger:

Tja! Hoppas ni gillade min och fröken K:s sexnovell igår!
Jag tänkte också svara på hur jag känner inför att ha trekant eftersom jag aldrig tidigare haft det. Trekant är ingenting jag längtar efter att ha eller fantiserar om, men jag vill ändå prova på att ha det. Jag tycker att man ska testa allt, för man vet inte hur det känns för ens man gjort det. Jag skulle vilja ha det både med två killar och med två tjejer. Någonting jag också skulle vilja prova på är att ha fyrkant, det tror jag är roligare än trekant faktiskt. Då slipper någon bli det tredje hjulet. Tänk er att två tjejer och två killar har sex tillsammans och alla får hålla på med alla. Ganska nice ändå. Eller ett gang-bang! Måste testas någon gång!
Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Novellen var trevlig :). Så du är bi alltså? Är fröken K och J det också?

2010-05-26 @ 17:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0