Fröken M säger:

Jaha, då var det bara jag kvar som ska berätta om min underbaraste sexupplevelse. Grejen är den att jag är skittråkig, för jag kommer inte ihåg mitt underbaraste. Det var två eller tre månader sedan jag låg sist. Och ett och ett halvt år sedan jag hade pojkvän. Eehhm, one nights för mig har aldrig varit riktigt bra. Antagligen för att jag gillar att kämpa och det har jag inte behövt göra med de senaste jag legat med. Ja, jag vet, det låter som att jag är jävligt självgod... men det har verkligen varit så att killen frågat om vi ska köra "efterfest" hemma hos mig eller att jag vetat om i förväg att killen gillar mig osv. Jag vill liksom att det ska vara svårare än så. Att jag måste kämpa. Att killen är svår. Att vi känner en conection men att han liksom "nej, stopp nu unga dam". Fatta vad sexigt????
Ehm.. nu spårade jag ur lite. Men okej, om jag ska berätta om en underbar sexupplevelse så var det med min ex-pojkvän. Vi var hemma hos hans föräldrar, i deras hus. I deras källare hade de en tvättstuga. Jag la mig på ett av borden i den tvättstugan, naken. Jag särade på benen, hade rumpan lite flygande i luften och tog stöd med benen mot väggen. Där i mellan stod min pojkvän och knullade mig hårt.
En annan sak som är sjukt nice med att ha pojkvän är att ligga sked och känna kuk mot rumpan varje natt. Mmm! Mys!
Puss och god natt på er alla läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0