Fröken M säger:

Bakis. Seg och jävlig. Det blev rätt mycket vin igår. Hade en trevlig kväll som vanligt. Och som vanligt la jag in femmans växel och raggade på allt jag såg. Fröken K och en annan kompis satt tydligen och åskådade hur jag gick från en kille till en annan och kramades, smekte, höll om osv. Jag blir som en gammal, kåt och sliskik gubbe på fyllan. Jag gör det inte medvetet, visst klart jag är kåt, men jag vill ju inte ligga med alla. Jag har mina gränser och är kräsen. Det ska man vara. Men varför kan inte jag vara den som deckar, somnar eller skriker? Måste jag vara den lilla kåtbocken? Egentligen tror jag att jag bara vill vara trevlig. Gå fram och prata med alla, klappa på axeln och skämta, men så går det till överdrift och så blir det för intimt. Jag avser inte att ligga. Eller så är det helt enkelt så att jag gillar att ragga? För det är ju sjukt kul, även fast man kanske inte vill ha killen så är det kul att få honom att ha mig. Eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför bry sig? Det är skönt att ligga, bra mycket skönare än att decka, somna eller skrika. Fortsätt ligga fröken M! (även om det verkar som om du mest raggar)

2010-05-30 @ 10:19:04
Postat av: PrincessParty

Been there done that :)

2010-06-15 @ 10:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0