Fröken M säger:

Det här har jag inte berättat för någon i hela världen.
Jag låg med en kille en gång för länge sedan. En kille med världens största kuk. Så stor att man nästan inte fick in den. Men det var inte det jag hade tänkt berätta.
Efter att vi hade legat med varandra i hans säng gick han på toaletten och jag låg kvar. När han reste på sig såg jag att det var smuts i sängen. Det blanka, vita lakanet hade blivit lortigt. Det såg ut som att någon hade torkat av lera på det. Det fanns inte i sängen när vi gick och la oss. Jag kollade närmare på de bruna ränderna och började förstå vad det var. Kom det från mig? Aldrig i helvete, tänkte jag. Jag duschade nyss, och vi hade inte tagit den i tvåan. När han kom tillbaka från toaletten frågade jag honom: "Vad fan är det här? Är det bajs i sängen?!".
"Eehh, ja det verkar som det. Det är inte så lätt att göra sig ren när man har så mycket rövskägg som jag har". EEEEEHHHH???? ÄCKEL????? Och så sade han något som jag hållit, tills nu. "Du får inte säga det här till någon! Om du gör det så kommer jag inte kunna visa mig ute. Jag skulle vara tvungen att flytta tillbaka till mitt hemland. Jag kan inte leva med att folk vet om det."
Stackars jävle tänkte jag bara. Och stackars mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0