Fröken M säger:

Det har varit mycket prat om hur vi vill ha det. Vad vi tycker är bra. Det kanske låter som att vi aldrig har haft en dålig sexupplevelse (iof har jag berättat om det där med bajs i sängen) men jag vill ändå inte sluta där. Jag känner för att fortsätta på det spåret och prata om ännu mer dåligt sex. För ALLA har varit med om det.
Om jag ska ligga med någon vill jag få något ut av det. Och jag har haft gånger då jag tänkt att "nä, det här var ingenting". Och sex ÄR NÅGONTING. Någonting spännande, fantastiskt och skönt.
Ett exempel på när jag låg med en kille där det "inte var någonting" var när jag drog hem en snygg och trevlig kille från krogen. Vi hade pratat några gånger innan också, men inget mer än det. Ett perfekt one-night-stand-objekt. Han var tre år äldre än mig. Skitbra tänkte jag, då är han ju erfaren också.
Men när vi väl låg där i sängen så var han så jävla lame. LAM! Han ville hångla med långa tungkyssar, det ville han. Men sen då? När skulle han börja smeka och slita i mig? Jag ville mer så jag försökte hotta upp det lite med att sätta mig gränsle över honom osv. Men han var så jävla lam. Och blev jag kåt av det? NÄÄÄÄ! Vi hade lite sex, men inte mycket. Sedan vände jag mig om och sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0