Fröken M säger:

Åh vad underbart att komma hem från jobbet så här sent på kvällen och få läsa lite sextips och upplevelser! Fröken C kom med ett otroligt spännande tips som i alla fall jag tänker prova!
Är det bara jag som gillar farlig sex? Att ha sex på ett ställe där någon kan se, eller på ett ställe man inte får, eller att ha sex med någon man inte får. Jag kan bli sjukt upphetsad av sådant. Jag har haft sex med en kille som har flickvän. Det ska man inte ha. Men det ligger en lång historia bakom varför jag tyckte det var okej, (den kanske kommer vid ett senare tillfälle). Jag har även haft sex med min före detta pojkväns bästa kompis och det vet min gamla pojkvän fortfarande inte om. Hur som helst så är det rätt upphetsande att göra något man inte får och något man inte är helt beredd på.
Har ni varit med om förbjudet sex? Berätta! Berätta! Berätta!

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag hade också sex med en kille som redan hade en tjrj xD

2010-05-09 @ 16:03:28
URL: http://typkelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0