Fröken M säger:

Vi fick en fråga om vad vi tycker om porr. Bra fråga tycker jag!

Jag kan bara tala för mig själv, de andra fröknarna får berätta själva. För mig är porr att se en film. Jag läser aldrig porrtidningar eller liknande, det känns bara för gubbigt.
Alla har olika favoritakter under en porrfilm. Någon kanske tänder mest på att få se oralsex, någon annan på att få se hur kuken penentrerar fittan osv. Det jag tänder mest på att se är hur mannen och kvinnan ger och tar satisfaction... vad fan heter det på svenska.... måste googla... TILLFREDSSTÄLLELSE. Tack! Det kanske låter sjukt primitivt. Men att se tjejen bli sjukt kåt av att killen knullar henne och att se hur kåt killen blir att att knulla tjejen.... det är grejer. Extremt kåt blir jag av att se killen knulla tjejen hårt, hårt, hårt. Spelar ingen roll i vilken ställning. Det är bara så härligt. Då kommer jag.
Jag har kommit på mig själv med att jag inte gillar porr där det är fler än två personer inblandade. Tänder inte på att se en trekant till exempel. Varför vet jag inte. Jag är väl bara sådan.
Nu vill jag se porr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0