Fröken M säger:

Tjaaa!

Det går fortfarande att fråga oss saker, på "frågestunden". Ni får vänta ett tag med svaren, men som sagt fortsätt att fråga på! Var nyfikna! Utforska!

Hur som helst, jag hade tänkt att fira Kristihimelsfärd med ett SUPER-TIPS till alla er tjejer där ute! Det här tipset kommer inte från mig, utan det är en av mina närmaste killkompisar som har berättat.

När man ska suga av en kille tar många tjejer tag i kuken och drar bak förhuden så hårt att det gör ont på honom. Nästa gång du ska suga av en kille, tänk då på hur du behandlar kuken. Du behöver inte på något sätt vara försiktig, men tänk på att inte dra tillbaka förhuden, åtminstone inte hårt. Låt den vara som den är, eller dra bak den lite försiktigt. Man vill ju inte att det ska göra ont på honom. Och jag tror att det är många tjejer som inte tänker på detta. Jag kan erkänna att jag iaf var en av dem som inte hade en tanke på det.

En fråga till er killar: stämmer detta, eller är min killkompis one of a kind?

Lycka till alla kuksugare där ute! ;)


Kommentarer
Postat av: J

Han är inte ensam:)

2010-05-25 @ 22:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0