Fröken M säger:

SEX. Vad är det egentligen som är så speciellt med detta? De flesta av alla människor på jorden har, eller kommer att ha, det. Flera gånger om, förhoppningsvis. För detta fenomen är fan det bästa jag vet och jag tror att många håller med mig vid dessa ord. Men varför är det så spännande? Vad är det som gör att det tas upp på varenda förfest, fest och efterfest? Det tas upp på tjejkvällar, grabbhäng och till och med på skolan och jobbet. Överallt pratas det om, på stan, på fiket, i rulltrappan, i media. Vad är det då som gör det så tabubelagt hos vissa och hos andra så öppet? Individer, pryda, öppna, blyga, sociala, alla är väl ändå kåta? Det finns så mycket att prata om och så mycket att lära.
Att vara så kåt att man nästan spricker är en extremt skön känsla! Pryda jävlar, öppna upp, bresa, få kuken att stå!
Närheten och känslan att ha sex med någon man älskar är helt obeskrivlig. Jag lider med er som aldrig känt det. Ett one-night-stand är inte så jävla fel det heller. Fråga fröken K.
Min bästa vän brukar ofta säga att vara kåt är som att vara hungrig.
"Det är ju för fan som att vara törstig, kissnödig, bajsnödig, en livsnödvändighet!"
Jag håller med. I vårt kompisgäng är vi väldigt öppna med allt. Det är ingen som är rädd för att säga något i stil med:
"Jag pullade igår! Vill ni lära er några nya trix?" eller "Jag råkade skita ner dina föräldrars lakan, det kom bajs när jag blev pullad i röven i helgen".
Att vara öppen med sin sexualitet bidrar nog till ett bättre och skönare sexliv. Jag tror att man blir mer säker på så sätt.
Try this at home.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0