Fröknarna säger:

Hörrni! Nu har ju vi svarat på lite frågor som ni ställt och nu tycker vi att det skulle vara skitkul om ni ville svara på några av våra frågor! Det vore ju liksom trevligt att ha lite koll på er som läser också! :)

1. Hur gammal är du?
2. Kön?
3. Skönaste sexställningen du vet?
4. Oskuld?
5. Sammanfatta lite om vad du tror om oss fröknar? Hur ser vi ut? Vad jobbar/pluggar vi med? osv. det är jätteroligt att få kommentarer om hur ni tror att vi är :D
6. Något speciellt du vill att vi ska skriva om?
7. Vad tänder du på mest? Skägg? Hårda kukar? Bröst? Rumpor? Smisk? osv.
8. Konstigaste stället du haft sex på?

Kom igen nu, allihopa! Ta en stund och fundera och svara sen på det här! Det skulle betyda massor för oss! PUUUUUSSSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

1. 15

2. tjej

3. doggystyle

4. nej

5. antagligen är ni jävligt kåta! :D

6. sex noveller

7. jag tänder på min pojkväns kuk och när han pratar lite dirty till mig.

8. skoltoa?



2010-05-25 @ 23:34:24
Postat av: Ems

1 20+

2 Kille

3 Olika varianter bakifrån (doggy, stående, liggande) och olika varianter på missionären

4 Nej, svårt att svara på förra frågan annars

5 Tror att ni:

ser bra ut och är måna om ert utseende.

läser någon typ av samhällsvetenskaplig linje på gymnasiet.

har en schysst attityd till sex och inte så löjligt pryda som en del är.

6 Era upplevelser och fantasier. Vad ni tycker om vissa saker i sexväg och sextips.

7 Tjejer. Rå hämningslös sex.

8 På ett tåg med henne i knät. Hon hade kjol och min gylf var inte stängd...

2010-05-26 @ 19:31:58
Postat av: Izabelle

18

kjolstyg

alla, variation is everything

ja och jag är gift med gud (nej, inte oskuld)

normala tjejer, snygga, avslappnade

om ni kunde skriva om sex så skulle ju det vara jättebra... haha. tipsa lite, både till tjejer och killar och allt därimellan.

tänder på typ... allt.

matbordet kanske.

2010-05-27 @ 17:56:40
Postat av: hej

1.18

2.tjej

3.gillar alla :D älskar att prova nya hela tiden :)

4. nej nej verkligen inte ;)

5.ni är säkert skit snygga, och stygga flickor som ÄLSKAR sex ;)

6.sex noveller med massa snuskiga detaljer ^^

7.ja gillar att bli smiskad och förnedrad, till exempel bli kallad för "hora" osv. Älskar det! Älskar när killen har kontroll över mig, och behandlar mig så i sängen ;)

8.på biblioteket 8D

2010-07-11 @ 03:11:42
Postat av: Sara

1. 20

2. tjej

3. 69an :D

4. nej

5. samhällare @ gymnasiet? :D

6. egna upplevelser

7. sex in public!!

8. på ett cykelställ kanske

2010-07-12 @ 00:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0