Fröken J säger:

Om vi börjar med daten i torsdags; mycket trevligt, jag kom dit, vi lagade lasagne, rökte vattenpipa, åt upp lasagnen, lyssnade på musik och pratade, drack lite vin och spiste pannacotta till efterrätt. Det var nice.
Om vi nu fortsätter till något som hände i lördags; jag och fröken M bestämde oss för att gå ut och leka rövare på Oslos gator. Där träffade vi min torsdagsdate och han och jag satte oss i en taxi som tog oss hem till honom. Vi hamnade i hans säng, såklart. Där hade vi sex. Det var skönt. Lite missionären, lite bakifrån, inget avancerat, men jag är nöjd. Han var bra. Jag tänkte gå hem efteråt, men jag råkade somna. Jag vaknade i skeden med honom, han strök bort mitt hår från mitt ansikte och kysste mig på halsen. Jag var bakis som fan, men det gjorde ingenting, det var mysigt ändå. När jag kom hem senare på dagen hittade jag ett kuvert i min väska. Där låg det ett kort med en inbjudan till en fika på fredag. Åh, så romantiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0