Fröken J säger:

Hej!
Hva skjera, bagheera? Nada, det är så torrt, så torrt! Fröken M håller dock på att skaffa pojkvän, men det vet hon nästan inte om själv. Hon gillar honom mer än vad hon tror och han gillar henne mer än vad hon tror. Vi får se hur det går med det där, SPÄNNANDE!
Annars så har man ju fått blommor och blivit bjuden på date osv, men fyfan, jag är så less på killen. Jag tror han har fattat det nu, han har inte hört av sig på ett tag, även om han kom och hälsade på igår utan förvarning. Han skulle hämta ett kakfat.
Hursomhaver, killen är ju ett freak. Fast jag är orättvis egentligen, det är bara jag som stör mig så mycket på honom. När man har fått det man vill ha, så tröttnar man snabbt, eller är det bara jag? Han är ju egentligen trevlig, men jag känner bara UUEUEEEEÄÄBLEE när jag tänker på honom. Varför blir det så?
Nej, jag har ett citat från True Blood som går på repeat i mitt huvud; "You don't want true love, true love will rip you open". Det är sant, så jag tar avstånd från allt sådant här nu.
Men ett nytt och fräscht ligg skulle ju inte sitta helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0