Fröken J säger:

Hej. Jag har blivit bjuden på date. Jag ska alltså hem till en norsk gut och vi ska laga middag tillsammans. Är det en date? Fyfan, jag vet inte hur man gör sådant här! Jag har väl aldrig varit på date! Och vadå date? Vad måste vara inkluderat för att det ska kallas för date?
Hursomhelst, killen då. Jag har träffat honom tre gånger, han heter Erik, är 24 år och halvsnygg. Han har mörkt hår, mycket skäggstubb och brillz. Han är snäll, rolig och trevlig. Jag vet dock inte riktigt hur jag ska förhålla mig till detta.
Han har sagt till fröken M att han tycker att jag är spännande. Spännande? Shit. Låter ganska nice, ändå.
Fröken M sade också till mig att jag skulle gå dit, ta det för vad det är och bestämma mig efteråt. Bestämma mig för vad vet jag inte, men det blir som det blir. Jag vet ju inte om jag vill det här. Men jag gör som hon säger, klart man måste ge det en chans. Han kanske bara vill vara min kompis. Vill killar det när de bjuder hem en på middag sådär?
Whatever. Jag har mens. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Fladdan

Det är ett fint sätt att lära känna personen mer, därefter kanske man känner om det blir kompis eller mer.

2010-10-06 @ 16:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0