Fröken J säger:

Jag och fröken M kollade in utelivet i Norge när två grabbar dök upp. De bad oss följa med dem in på någon klubb (de betalade inträde och drinkar, förstås, annars händer ju inget) och efter klubben till någon sunkig lägenhet där fröken M blev bjuden på gammal pizza och jag bjuden att följa med en av grabbarna upp på taket för en rökpaus. Väl på taket stod han framför mig och stirrade mig i ögonen. Sedan började han. Den killen kunde inte kyssas för fem öre. Tunga hit och tunga dit, och händerna var överallt. Han nästan tvingade ned mig i liggande ställning på en stor grön låda och tog på mig mest överallt. Jag tyckte det hela kändes lite jobbigt, och försökte hela tiden resa på mig.
Han: Hvis du ikke liker, så säg bara nei!
Hell no, tänkte jag och sa "nej, jag vill nog inte".
Killen fattade tydligen inte och fortsatte och helt plötsligt var hans hand innanför mina trosor.
Jag: Eh... nä, men.... nej...?
Han: Liker du? Liker du?
Nej, fan, jag gillade inte. Jag ville bara ned till fröken M och lämna de två norskarna och aldrig se dem igen.
Jag ställde mig upp. Han drog ned byxorna och tog fram kuken.
Shit, han fattar inte, tänkte jag.
Han: Jag vill slicka dig (fast det lät som "jei vill schleik dei", vilket lät riktigt vidrigt i mina öron just då).
Jag: Nej, verkligen inte.
Han: Vad stel du är, kom igen, jag vill bara ha det mysigt, mysa med dig, jag gillar dig skitmycket (fast på norska då).
Och så fortsatte tjatet i vad som kändes en evighet, blandat med vad jag nästan kan kalla övergrepp. Händer här och där, en kuk där och här, och så den där jävla tungan.
Till slut vände jag mig bara om och gick därifrån.
Sedan gick jag och fröken M hem.

Kommentarer
Postat av: elin

fyfan vad äckligt! lider bokstavligen med dig!

2010-09-20 @ 17:10:13
Postat av: Mk

Usch , fyfan! Starkt gjort utav dig att bara gå. Jävla äckel ..

2010-09-25 @ 13:24:03
Postat av: fredrik

fy fan va taskigt! inte bra gjort av han.. :/

2010-10-20 @ 19:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0