Fröken K säger:

God morgon!
Haha, det första jag tänkte när jag vaknade nyss var: MÅSTE BLOGGA!
Eftersom det har varit så jävla torrt på knulla från min sida så har jag inte heller kunnat leverera inlägg. Men nu ni!


Vi hade fest igår, jag och massa polare hemma hos mig. Det var de gamla vanliga människorna. Bland annat Mr. P, minns ni honom? Och killen jag låg med för ett tag sen då kondomen fastnade i fittan på mig i över en dag. Minns ni dem? Det är iaf dem sagan handlar om.

Vi körde efterfest, som vanligt. Jag, en av mina bästa vänner, hennes pojkvän, Mr P, Mr. Kondom och en till kille. Jag var trött, det hade varit en hård kväll med mycket vin och dans. Jag gick och la mig och några sekunder senare kommer Mr. Kondom insmygandes och gör mig sällskap. Vi gjorde ingenting förutom att värma varandra till en början och den ena ledde såklart till det andra och helt plötsligt sitter jag på honom och rider. Samtidigt som jag gör det öppnas dörren (ovanligt att man blir störd mitt i knullandet i mitt hem!) och där står Mr. P. Han undrar vart han och hans kompis kan sova och frågar om han stör osv. Hehe. Jag förklarar att de måste gå upp på vinden för att hämta madrasser. De gör dem. Efter att vi blivit avbrutna där var Mr. Kondom kissnödig och gick på toa. När han kommer tillbaks och lägger sig i sängen märker jag att det inte alls är han. Då är det Mr. P som lägger sig. Jaha. Sen kom Mr. Kondom också och sa åt mig att suga av Mr. P. Jag ba: OK! Vi hade alltså en trekant i natt. Jag, mr kondom och mr p. (Fröken J och fröken M: Ni fattar vilka det handlar om va?)

Killarna varvade mellan att ta mig bakifrån och bli avsugen. Och nu till det värsta: Medan Mr. P råknullar mig bakifrån så munknullar Mr. Kondom mig. Och tro mig, jag har aldrig blivit så munknullad. Jag spydde. Inte på någon av dem men i mina egna händer!! Spritt språngande naken springer jag ut till toaletten som är upp tagen av min kära vän och hennes pojkvän, så jag tar köket där killkompisen ligger. Helt naken var jag. Hade mina egna spyor i händerna. Då kände man sig fräsch! Haha. Vi avbröt där iaf. Det var ingen som kände att de orkade mer. Förutom efter ett tag. För då knullade jag och Mr. Kondom lite till. Det var nice!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha fyfan vad vidrigt! :D

2010-09-05 @ 18:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0