Fröken J säger:

Jag var på fest i lørdags hos en væninna. Nær jag satt dær i vardagsrummet såg jag pløtsligt hur en kille kom instudsandes in i rummet. Vem var det då? Jo, min senaste crush, såklart.
- ... Hej! Eh... vad gør du hær? sade jag.
- !!! HEJ!!! Blablablablææ.
Så frågade jag min væninna om det hela, det var ju minst sagt otippat att just han skulle valsa runt i hennes lægenhet.
- Vi har massa gemensamma kompisar, men vadå, HAR DERE PULET? (har ni legat med varandra?)
- Ja...
- NEJ!!! Nej, han ær en bæsj (bajs)! Han var otrogen mot sin flickvæn med min kompis, han ær inte alls snæll, honom kan du bara glømma, vet du.
Så... ja, det var det. Åh, de dær øgonen som kunde førtrolla vem som helst. Fan då.
Hursomhelst, jag slæppte honom før kvællen och møtte en tidigare flamma som jag råkade gå hem med. Mmmmmmmm. Kanske ska satsa på en ny KK bara, helt enkelt. Ja. Det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0