Fröken K säger:

Hoho!
Jag har pojkvän och när man har det så har man inte särskilt mycket historier att dela med sig av. Jag vet inte om det är för att det känns alldeles för "privat" eller om det bara är så att man är så jävla tråkig när man är i en relation så att det liksom inte finns något att berätta. Nä. Det sistnämnda stämmer iallafall inte! Hööhö.


Alltså, jag skrev precis en lång text här som slutade med: Ge mig fitta! 
Jag vet inte vad det är men den senaste veckan har jag velat ha tjejer. Inte vilken tjej som helst såklart, men liksom, testa på det där med att "äta glass" if you know what i mean. Jag är ingen flata men vafan, lite fitta måste man väl få testa på någon gång? På lördag ska jag på pride's efterfest, tänk er! Flator och bögar överallt! HUHU. Närå. Jag har en pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0