Fröken J säger;

Jag skaffade mig en sorts KK för ett tag sedan. Det fungerade inte på det sättet att vi ringde till varandra och sade att nu är det dags, jag är kåt, utan han jobbar på ett uteställe dit jag och mina vänner går väldigt ofta. En kväll började vi prata med varandra och oj, där satt vi och strulade efter några minuter. Jag följde med honom hem och vi. hade. det. bästa. sexet. jag. haft. i. mitt. liv. Efter den gången fortsatte det här med att jag befann mig på det utestället, väntade tills han slutade jobba och följde med honom hem. Ibland kom jag bara förbi vid stängningsdags, fick nycklarna till hans lägenhet och gick hem till honom. Grejen med denne grabb är ju att han inte är någon grabb. Han är en man. Han är tretton år äldre än vad jag är, 34 år alltså. And I'm telling you guys, erfarna killar... oj, oj, oj. Han kan sina saker, helt enkelt. Det har varit lite snack hit och dit, mina kompisar har sagt "han är en gammal gubbe, du kan inte vara med honom!" osv, men jag hör inte, jag vill inte höra, han är alldeles för bra. Jag skiter i hur gammal han är, vi är väl myndiga båda två och gör som vi vill. Nu har det gått ett tag sedan jag såg honom sist, men det verkar vara en sådan där sak som aldrig riktigt tar slut. Ibland går det några veckor och när vi sedan hookar upp igen är det inget konstigt med det, precis som vanligt. Inte alls komplicerat, precis som jag vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0