Fröken J säger;

Hej och välkomna tillbaka!
Nu har vi bestämt oss för att ta upp den här kära bloggen igen, det har hänt massor sen sist kan jag lova! Därför tänkte vi börja med en liten update om vilka vi är. Jag kan bara tala för mig själv, so here I go;
Ålder: 21
Civilstatus: singel
Antal sexpartners: sexton
Gör: jobbar och sliter, går ut med fröken M på helgerna. Och på veckorna. Fan, det är den enda vi gör, jobbar och festar... Nyttigt.
Favoritsexställning: oj, oj, oj, det beror helt på. Det kan vara olika med olika personer. Det varierar från gång till gång, helt enkelt.
Tänder på: när ens partner verkligen visar att han/hon vill ha dig. Verkligen, verkligen, verkligen visar. Det är ganska fett.
Kupstorlek: D.
När jag senast svarade på dessa frågor såg det lite annorlunda ut; då var jag nyss fyllda 20, hade pojkvän sedan ett år tillbaka och hade haft sju sexpartners i mitt liv. What a year; blev dumpad, tröstade mig med nio andra killar, växte, tänkte, blev klokare, blev dummare, tröstade mig lite mer, och här är jag nu. Vill ni höra det senaste? Ja, såklart vill ni det.
Här kommer en liten uppdatering om vad som skedde i helgen;
Fredag: jag och fröken M bestämmer oss för att gå ut och festa. Det är som vanligt det, vi tar med oss vinflaskan ut, sätter oss i en stor kartong på gatan och har vår lilla förfest där. Vi ställer oss frågan; vem blir det ikväll då? Slampigt nog vet vi båda att det där är faktiskt sant, och mycket riktigt, på vårt favorituteställe finner vi en gemensam vän. Vi bestämmer oss för att ha efterfest hos denne vän, som vi kan kalla D, tillsammans med hans två vänner J och Ö. Helt plötsligt sitter jag i en taxi utan fröken M, själv med dessa tre grabbar. Jag klagade inte, i och för sig, för väl uppe i lägenheten slocknar alla utom jag och Ö. Han ger mig komplimanger och börjar ta på mig lite lätt. Jag fnissar och känner mig ganska redigt packad. Han bär in mig på sitt rum och the rest is history. Nej, men ni vet, kläder av, oralsex, vaginalt sex, hela det köret. Vältränad kille, går tydligen på anabola, stor och stark, kör på så hårt att jag ramlar ned från sängen. Det stoppade ingen, upp och hoppa, back on track. Vi höll på ett bra tag, jag hann ledsna och tänka att nu vill jag bara sova, men då började han slicka mig... och som han slickade! Otroligt. Jag vet inte vad han gjorde, men bra var det i alla fall! Han kom aldrig, men när vi var färdiga sade han "det första jag ska göra i morgon när jag vaknar, det är att knulla med dig, jag vill komma inuti dig!".
Det gjorde han.
Senare under dagen kommer det fram att han har flickvän. Nice...
Då glömmer vi honom och går vidare till söndagens erövring. O. M. G. Tänk er Wentworth Miller och Channing Tatum i samma, lite Magnus Betnér, men otroligt mycket snyggare än alla tre, yngre, lite mer bad ass och så otroligt jävla sexig. Jag tänker aldrig att killar är sexiga, men när jag såg den här grabben... herregud. Visst, killar kan vara snygga, extremt snygga, men inte sexiga. Jag har nog aldrig tänkt så om någon förut, att han är sexig, men nu. Vad som var ännu mer oförståeligt, utöver det faktum att han var det snyggaste jag sett i mitt liv, var att han valde mig. Det var ju för bra för att vara sant! Jag dansade hem på moln dagen efter, jag kunde inte sluta le. Dessutom var han så mysig efteråt! Hela natten! Han bara låg där och höll om mig och kysste mig i nacken och smekte mig över hela kroppen. Vi tog några rundor till på morgonen. Vilken maskin, förresten! Han kom fyra gånger under natten och bara fortsatte och fortsatte! How is that even possible? Och på morgonen också. Sjukt. Tur jag vet vem han är och var han bor, vilka han hänger med osv osv osv. Den här killen släpper jag inte i första taget.
That's it for now, det kommer mer senare. Hoppas ni tycker om att vi är tillbaka, det gör i alla fall vi! :)

Kommentarer
Postat av: Mek

Favoritbloggen är tillbaka! :D

2011-07-06 @ 23:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0