Fröken K säger;

Hej allesammans!
Jag börjar med en ny presentation av mig själv. Som fröken J skrev så har det ju hänt en del sen sist!


Ålder: 20
Civilstatus: In a relationship
Antal sexpartners: sjutton
Gör: Jobbar 8-16 varje vardag, tvättar, umgås och packar. Yes, jag lever i ett sånt där distansförhållande så jag reser ungefär tre timmar med tåg nästan varje fredag och tre timmar tillbaks nästan varje söndag. På helgerna hänger jag alltså i en annan storstad hos min pojkvän och hans vänner som har blivit mina vänner också! Världens bästa stad som jag inom några månader kommer flytta till.
Favoritsexställning: ÅÅH den är svår! Nä egentligen inte. Jag stönar aldrig så högt som när jag blir tagen SÅINNIHELVETESJÄVLA hårt bakifrån.
Tänder på: Jag tänder som fan på att se personen man ligger med njuta! Ni vet när man suger av någon och man liksom ser hur skönt han tycker att det är! Och sen tänder jag jävligt mycket på det som är förbjudet. Jag är aldrig så kåt som när man t ex. måste vara tysta för att det är någon annan i rummet bredvid eller så.
Kupstorlek: C


Sen sist har jag flyttat från den lilla skithålan vi kommer ifrån och hunnit bli på smällen, fått klamydia och skaffat pojkvän. På smällen blev jag efter den där trekanten jag skrev om sist, klamydian fick jag i samma veva och när det hände bestämde jag mig för att aldrig mer ligga med någon. Typ. Jag höll det faktiskt! I tre månader. Tills jag träffade killen jag skulle bli kär i. Då sket sig allt och jag knullar rätt ofta.

Imorn kommer min pojkvän (vi måste ha ett smeknamn för honom, vi kallar honom Mr. X) hit och jag är så sjukt kåt så det ska bli skönt att få knulla av sig lite. Jaja, lite mys och sånt tjaffs ska ju också bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0