Fröken J säger:

Jag sov med Robert Pattinson igår. Eller min nye vän som ser ut som Robban. Han smekte mig på magen och låg och var allmänt mysig. Jag var kåt. Verkligen jättekåt, så jag sa "jag vill ligga med dig när du håller på såhär, så om du också vill det så kan du ju fortsätta".
Jag vill ha honom som en s k rebound, det skulle ju passa perfekt. Så nu låg vi där och jag sade sådär.
Han sade "... va?", blev lite ställd, sade "jaha..." och fortsatte att ta på mig. Sedan funderade han på om det skulle bli weird mellan oss och jag sade "det blir ju vad man gör det till". "Det är sant" sade han och nu var det ju ganska nära. Vi hade ju kommit fram till att vi ville båda två, men... DET HÄNDE INGET. Klockan var sex på morgonen, han var blyg och velig, ganska konstig faktiskt, och jag ville inte inleda det hela, det hade jag ju nästan redan gjort. Nu var ju bollen hos honom. Men nä. Sedan somnade jag. När jag vaknade började han smeka mitt lår och min rumpa och jag kände hur det nästan rann ur mig, jag blev våååt och jag kände hans stånd bakom mig. Men nä.
Jag tror vi måste vara fulla för det här. Eller så vill han inte, fast han säger att han vill. Det vore ju ganska konstigt.
Han bad i alla fall om ursäkt för inatt för han tyckte att han var töntig, och jag sade att han skulle få gottgöra det någon annan gång. Det sade han ja till.
Jag måste ju ha honom innan flytten. Det har blivit som ett mål, ett mission.
I'll keep you updated. Jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0